Artykuły

Rozwiązania telekomunikacyjne w chmurze? Czy są dobre dla Twojego biznesu?

Czy warto przenieść swoja firmową telefonię do chmury?


Zmiana dostawcy firmowej telefonii może być ciężkim wyzwaniem, szczególnie w przypadku bogatej oferty, która jest dostępna na rynku. Najlepszym punktem wyjścia do rozpoczęcia rozważań na ten temat jest decyzja czy chcesz przenieść swoją firmową telefonię do chmury.

Oto kwestie, które musisz rozważyć:

Koszty początkowe

Rozwiązania telekomunikacyjne oparte na chmurze charakteryzują się najniższymi kosztami początkowymi. W przeciwieństwie do “tradycyjnych” rozwiązań nie musisz kupować sprzętu ani oprogramowania, a jedyne opłaty jakich dokonujesz to te, które uiszczasz w comiesięcznym abonamencie. To o wiele wygodniejsza i korzystniejsza finansowo opcja. Telefonia w chmurze, oparta na centrali wirtualnej, słynie z niskich kosztów utrzymania oraz braku potrzeby zatrudniania dodatkowego personelu IT lub płacenia za wszystkie, udostępniane przez operatora, aktualizacje oprogramowania.

Skalowalność

Innym istotnym pytaniem, które musisz sobie zadać przed zamówieniem usługi centrali telefonicznej w chmurze jest to jak widzisz rozwój swojego biznesu w najbliższych latach. Nawet jeśli nie wiesz jak może Ci pójść lub nie masz jeszcze planów rozwoju i tak możesz zamówić usługę telefonii opartą na chmurze. W przeciwieństwie do innych dostawców w Universe możesz z czasem dokupować kolejne stanowiska dostępu dla nowych pracowników. Nie musisz od razu inwestować w drogą infrastrukturę lub oprogramowanie, które nie będzie Ci potrzebne przez kolejne lata. Zamawiasz i płacisz dokładnie za tyle usług z ilu korzystasz.

Elastyczność

Jeśli pracujesz z zespołem rozproszonym, twoi pracownicy często podróżują lub macie kilka filii to telefonia w chmurze jest jedynym sensownym rozwiązaniem. Twój personel może podpiąć się do sieci z każdego miejsca na świecie. Jedyne co jest potrzebne to łącze internetowe i urządzenie mobilne.

Jeśli Twój operator oferuje opcję integracji mobilnej to z telefonu stacjonarnego możesz korzystać dokładnie tak jak z telefonu komórkowego. W czasach kiedy coraz więcej osób chce pracować zdalnie taki model współpracy może przyciągnąć do Twojej firmy najlepszych pracowników.

Odzyskiwanie systemu po awarii

Każdy nowoczesny biznes jest uzależniony od komunikacji. Brak dostępu do kanałów komunikacji oznacza brak zarobku. Dzięki telefonii opartej na chmurze Twoi klienci są w stanie skontaktować się z Twoja firmą nawet w czasie klęsk żywiołowych.

Rozwiązanie centralki wirtualnej w chmurze to najnowocześniejsze dostępne na rynku narzędzie, które nie tylko pozwoli na znaczące obniżenie kosztów, ale także pozwoli Tobie i Twoim pracownikom na zrealizowanie marzenia o pracy w stylu XXI wieku.

Zobacz inne artykuły


This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!