Przejście do usługi hostowanej. Co Cię powstrzmuje?
Siedem sposobów na wdrożenie zmian już od dziś
Prowadzenie biznesu równie często wymaga adaptowania nowości jak i rozwagi w podejmowaniu decyzji mogących nieść za sobą zbędne ryzyko. Czasem o wiele ważniejsze jest zachowanie stabilności działalności niż wprowadzenie na siłę spektakularnych nowości.
Kilka lat temu takie argumenty mogły skłonić prowadzących działalność do pozostania przy “tradycyjnych” systemach takich jak PBX. Jednak od tej pory technologie telekomunikacyjne oparte na VoIP przeszły bardzo długą drogę. Rok 2015 był przełomowy jeśli chodzi o sprzedaż usług typu VoIP i centrali wirtualnych na modelowym rynku w Wielkiej Brytanii. A od tamtego czasu ten trend tylko rośnie.
Dlaczego zmienić system na centralkę wirtualną?
Samo wyzwanie poszukiwania nowego operatora dla Twojej firmy może wydać się kompletnie zniechęcające. Jednak, jeśli tylko masz gwarancję, że trafisz na odpowiednich ekspertów cały proces transferu firmowej telefonii do cyfrowej centralki opartej na chmurze wyda Ci się operacją bardzo prostą.
Telefonia oparta na chmurze oferuje szereg rozwiązań, które jeszcze bardziej usprawnią pracę Twojego biznesu. To jednak tylko początek zmian. Telefonia VoIP to znacząca optymalizacja kosztów firmowej komunikacji oraz szansa na realną realizację marzenia o swobodnej pracy z każdego miejsca na świecie. Oto kilka przykładów tego jak telefonia cyfrowa VoIP zmieni Twój biznes:
Mobilność
Dostęp do aplikacji na telefony komórkowe jak i na komputery jest dziś podstawą mobilności. Na szczęście mamy jedno i drugie. Niezależnie od miejsca, niezależnie od strefy czasowej, mobilność ponad wszystko.
Dostępność
System Universe oferuje opcję jednego numeru dla wielu urządzeń, dzięki temu możesz być w kontakcie ze swoimi klientami i pracownikami niezależnie od miejsca, w którym się znajdujesz. Korzystając z naszego systemu na urządzeniu mobilnym możesz podłączyć do niego numer stacjonarny. Wszystko bez uszczerbku na cennym wizerunku profesjonalisty.
Skalowalność
Mobilność oraz elastyczność to tylko część korzyści jakie wynikają z implementacji wirtualnej centralki. Rozwiązanie to jest też w stu procentach skalowalne. Jeśli musisz dodać nowych użytkowników do systemu lub chcesz dokonać innych zmian nie musisz dokupować nowych urządzeń lub opcji, tak jak w przypadku “tradycyjnych” systemów. Rozwiązanie typu VoIP “rośnie” oraz rozwija się wraz z Twoja firmą spełniając tylko potrzeby konieczne w danym momencie.
Łatwość adaptacji
Inną korzyścią wynikającą z wdrożenia telefonii w chmurze jest brak uzależnienia od konkretnego miejsca, w którym prowadzona jest działalność. Jeśli masz biura za granica lub w różnych lokalizacjach, twój zespół może swobodnie przemieszczać się pomiędzy nimi wciąż pozostając w kontakcie z innymi pracownikami lub klientami.
Kontrola
Jednym z najważniejszych atutów wirtualnych centralek jest fakt, że użytkownik jest prawdziwym panem sytuacji, który kontroluje system niezależnie od jakichkolwiek czynników. Nie musisz przy tym dysponować żadną wiedzą ekspercką ani zatrudniać generującego koszty specjalisty. System wirtualnej centrali jest prosty w obsłudze nawet dla najmniej zaawansowanych użytkowników.
Niezawodność
Większość osób mających doświadczenie z systemami telefonicznymi opartymi na chmurze o wiele wyżej ocenia ich bezawaryjność w porównaniu z klasycznymi systemami typu PBX. Jeśli tylko cokolwiek stanie się z Twoim internetowym łączem jesteśmy w stanie przekierować połączenia na zewnętrzne numery komórkowe lub stacjonarne.
Cena
Jednym z najważniejszych powodów, dla których większość firm decyduje się na wybór usługi cyfrowej centralki są koszty. Jedyną opłatą jest abonament miesięczny. W przypadku rozwiązań PBX nie tylko ponosisz dodatkowe koszty związane z zakupem oraz utrzymaniem, ale też płacisz za wszelkie zmiany związane z oprogramowaniem lub sprzętem. Wirtualna centralka to brak sprzętu co oznacza brak dodatkowych kosztów.
Co w takim razie powstrzymuje Cię jeszcze od dokonania zmiany?